25. dubna 2011

Velikonoční SOTA v Beskydech

Tentokrát jsme vyrazili do Beskyd. Protože mám babičku s dědou v Třinci, tak spíme u nich. Ráno 8 jdeme na autobus směr Oldřichovice. Vystupujeme pod lanovkou která jede na Malý Javorový.

Cestu si krátíme lanovkou, stejně nás ještě čeká pořádná porce kilometrů. Pak už po hřebeni na Javorový, což je cca 3km. Po spotu v SotaWatch navázáno 25 spojení.

Pokračujeme dál směrem na Slavíč. Na Kolářově chatě na Slavíči si dáváme polévku a jdeme blíž k vrcholu.

Tentokrát se nepodařilo poslat sms na Sotawatch, zkouším volat výzvu, ale moc stanic nevolá. Takže jen nutná 4 spojení pro aktivaci z toho 1 z kopce na kopec z HA2VR/P. Pak se vracíme zpět a cestou odbočujme na Ostrý. Na chatě pivko a zase kousek blíž k vrcholu. Posílám sms Vráťovi OK1KT a hned volá, pak už volají další stanice. Celkem 15 spojení.

Pak nás čeká cesta do Tyry a autobusem v 19:10 zpátky do Třince. V nohách máme necelých 25km.
V neděli ráno se přesouváme na Valašsko. Náš cíl je Radhošť. Parkujeme na Pustevnách.

Lidí je tu poměrně hodně a počasí nic moc. Poprchává a vrchol Radhoště je v mraku. Na vrcholu není skoro nic vidět.

Vybalujeme 2el. yagi na 2m a rozdáváme body ve Velikonočním závodě. Z kv tentokrát nebylo nic. Zmrzlí si dáváme čaj a rychle dolů.

Cestou domu se ještě stavujme u kluků z OK2KJT na Dušné. Díky všem za spojení....